loading...
اندرویددونی|مرجع نرم افزار|بازی|تم
Admin بازدید : 38 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

ATTENTION!!!
LOW SECURITY

YOUR USERNAME:
androiddooni

YOUR PASSWORD:
09368278404

PLEASE CHANGE YOUR PASSCODE IMMEDIATELY

Admin بازدید : 21 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

جنگ های کهکشانی یک بازی استراتژیک و یا دفاع از مقر می باشد که با گرافیک عالی و نقشه های بسیار بزرگ می باشد که امروز بر روی سایت اندرویدها قرار گرفته است . بازی دارای گرافیک بسیار بالا می باشد و جلوه سمعی و بصری بازی بسیار عالی می باشند . Galaxy Wars Tower Defense از رزولوشن های ۱۳۸۰×۹۰۰ و ۱۹۸۰×۱۲۰۰ و گرافیک HD پشتیبانی می کند و بنابراین برای تبلت ها هم مناسب می باشد . بازی دارای ۱۲ نقشه متفاوت می باشد که داری سه درجه سختی هستند و همچنین دارای ۸ برج متفاوت با قابلیت ارتقا سطح می باشد . قابلیت زوم کردن در بازی وجود دارد و همچنین می توانید آن را در حالت های مختلف همچون کلاسیک و… بازی کنید

Admin بازدید : 24 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

Virtual City Playground456789123

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Virtual City Playground شهر رویایی خود را بسازید . وظیفه شما در این بازی این است تا با ساخت ساختمان های لوکس و شیک شهر خود را زیباتر کنید . اگر می خواهید که یک شهردار خوب باشید ، حتما این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود تجربه کنید . با راه اندازی سیستم حمل و نقل ، پارک ها ، سینماها ، استادیوم و … شهر خود را به یک شهر رویایی تبدیل کنید . لازم به ذکر است که بیش از ۱۰۰ دستاورد در این بازی وجود دارد .

ویژگی های اصلی:

وجود بیش از ۱۶۵ ساختمان

ساخت و ساز ساختمان ها

به چالش کشاندن دوستان

به روز رسانی مرتب

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات

بهینه سازی بازی

زیباسازی شهر

Admin بازدید : 20 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

Nova-Defense 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 آیا برای دفع تهاجم دشمنان آماده هستید ؟ آیا دوست دارید تا از سرزمین خود دفاع کنید ؟ تمامی این ها در بازی Nova Defence پدیدار می شوند . در ابتدا بایستی با ارتقا برج ها ، دشمنان را نابود کنید . بدون شک مبارزه در سیارات مستعمره ، بیابان ها و جنگل ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود . فرماندهی نیروهای خود را بر عهده گرفته و مهارت خود را به دشمن نشان دهید . لازم به ذکر است که بیش از ۵۰ دستاورد در این بازی داشته که قادر خواهید بود آن ها را از آن خود کنید .

ویژگی های اصلی:

وجود بیش از ۵۰ دشمن مختلف

نمایش مهارت های تخصصی

به چالش کشاندن دوستان

امکان ارتقا برج ها

 

تغییرات نسخه اخیر:

بارگذاری سریع تر بازی

رفع برخی اشکالات

Admin بازدید : 23 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

Building-the-China-Wall

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 در بازی Building the China Wall  باید برای یک سفر حماسی و ماجراجویانه آماده شده و بزرگترین دیوار شناخته شده برای بشر یعنی دیوار چین را بسازید . امپراطوری چین اکنون در معرض خطر است . در این سرزمین عشایری  وجود داشته که به صورت مداوم قصد دارند اراضی قلمرو چین را به تصرف خود درآورند . Kong Baotu یک مرد باهوش و مدبر است که سعی می کند جلوی عشایر را بگیرد . او خود را برای ساخت دیوار آماده می کند . در واقع با این کار خیال امپراطوری چین را از اقدامات مخفیانه عشایر آسوده می کند . اما او درخواستی دارد . او در عوض انجام این کار ، می خواهد که با دختر امپراطور ازداوج کند . اکنون وظیفه شما این است که با جمع آوری سنگ و آهن ،  ساخت دیوار چین را آغاز کنید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۴۰ مرحله هیجان انگیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۴۰ مرحله هیجان انگیز

گیم پلی سریع و جذاب

وجود منابع متعدد

Admin بازدید : 25 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

Rule the Kingdom

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی هیجان انگیز Rule the Kingdom شما باید به عنوان یک پادشاه مقتدر اداره حکومت را بر عهده گرفته و حملات خود را به صحرا آغاز کنید ! در ابتدا بایستی با استفاده از هوش خود ، شهر ها را توسعه داده و ساختمان های جدید و کارگاه های متعددی  را تاسیس کنید . بدون شک تولید کالا در کارگاه های آموزشی موجب رونق یافتن سرزمین شما می شود . پس از توسه شهر ، بایستی مصنوعات افسانه ای مختلفی را ساخته و آماده نبرد با دشمنان شوید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد میکنیم که به هیچ عنوان این بازی زیبا و هیجانی را از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

پیشرفت های جزئی بازی

رفع برخی اشکالات

بهبود ثبات بازی

Admin بازدید : 23 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

Fable-Kingdom

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در بازی هیجان انگیز Fable Kingdom HD شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و شهر رویایی خود را بسازید . با استفاده از قهرمانان موجود در بازی می توانید اسراری را که در طول مدت زمان بسیار طولانی ای فراموش شده اند را کشف کنید . نیروی شیطانی را شکست داده و نیروی مثبت را جایگزین آن کنید . به کمک این قهرمانان افسانه  ای ماموریت های خود را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که در این بازی بیش از ۷ شخصیت منحصر به فرد وجود دارد

ویژگی های اصلی:

وجود ۷ شخصیت منحصر به فرد در بازی

بیش از ۲۵۰ ماموریت چالش انگیز

اجرای بازی بدون نیاز به اینترنت

بیش از صدها پاداش و دستاورد

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

دریافت جوایز متنوع

Admin بازدید : 11 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

Battleloot-Adventure

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به دنبال یک بازی اعتیاد آور و البته جذاب می گردید Battleloot Adventure را به شما پیشنهاد می کنیم . این بازی بسیار اعتیادآور بوده و مطمئنا از بازی کردن با آن خسته نخواهید شد . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و دشمنان خود را نابود کنید . بایستی  به قلمرو ثروتمندی بروید که که یک هیولای بد ذات و بسیار زشت و تعدادی مزدور در آن وجود دارند . این بازی ، بهترین شبیه ساز جنگی بوده و ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

انتخاب شخصیت های مناسب

کنترل های لمسی فوق العاده

تقویت مهارت شخصی

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات کنترل لمسی بازی

بهبود عملکرد بازی

کاهش سایز بازی

Admin بازدید : 21 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (1)

Tropical Stormfront - RTS v1.0.17

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

 در بازی Tropical Stormfront – RTS شما باید در جنگل های مناطق گرمسیری به نبرد با دشمنان بپردازید . از آزادی دفاع کرده و نیروی  تاریکی را نابود کنید . این بازی شامل چندین ماموریت از پیش تعریف شده نظیر حالت زنده ماندن ، از بین بردن ، تسخیر پرچم و دفاع در برابر نیروی دشمن بوده که می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب کنید  . توجه داشته باشید که این بازی بر روی صفحه نمایش هایی با سایز ۸۰۰×۴۸۰ و بالاتر قابل اجرا می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از زبان های فرانسه، ترکی و چینی

رفع برخی اشکالات جزئی بازی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 581
  • بازدید کلی : 4,807