loading...
اندرویددونی|مرجع نرم افزار|بازی|تم
Admin بازدید : 38 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

ATTENTION!!!
LOW SECURITY

YOUR USERNAME:
androiddooni

YOUR PASSWORD:
09368278404

PLEASE CHANGE YOUR PASSCODE IMMEDIATELY

Admin بازدید : 16 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۲ و بالاتر

تسمه کلاه خود را کشیده و کمربند خود را ببندید چرا که قرار است حرکات مارپیچی خطرناکی را با اتومبیل یا موتورسیکلت در جاده به نمایش بگذارید !

اگر به هیجان راندن در ترافیک های سنگین علاقه مندید بی شک بازی Reckless 2 شما را به خود مجذوب خواهد کرد . در این بازی مسابقه ای اکشن می بایست با استفاده از سیستم شتابسنچ گوشی یا تبلت کنترل وسیله خود را در دست گرفته و ضمن اینکه به جایی یا چیزی برخورد نمی کنید با بهترین زمان مسابقه ها را به اتمام برسانید .

Admin بازدید : 15 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

CarDust بازی اتومبیل رانی بسیار زیبایی است که مسابقه های آن در شهرک های صنعتی متروکه و رها شده برگزار می گردد . اگر می خواهید به ثروت و پیروزی برسید می بایست تمامی حریفان خود که بسیاری از آنها از جمله کهنه کاران می باشند را از پیش روی بردارید .این بازی که در سایت اندرویدزوم توانسته است به رتبه ۴/۵ دست پیدا کند با پشتیبانی از OpenFeint می تواند رقابت های شما را هیجان انگیزتر از پیش نماید .

Admin بازدید : 16 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Draw Race 2 یک بازی مسابقه ای منحصر به فرد بر پایه لمسی می باشد که توسط تیم RedLynx ، سازندگان بازی Trials HD طراحی شده است . این بازی به واسطه مراحل سه بعدی همراه با جزئیات کامل ، دکمه جدید توربو و در اختیار داشتن آپشن های میزبانی آنلاین توانسته است نظر منتقدان را به خود جلب کند .

 

ویژگی ها :
- بیش از ۱۸۰ مرحله مختلف در حالت Single Player با صدها مهارت و آپشن قابل آنلاک کردن
- بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه
- گرافیک زیبا و نمایش جزئیات دقیق از هر مرحله
- و …

Admin بازدید : 15 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Road Trip – Car vs Cars یک بازی ماشین سواری بسیار زیبا برای اندروید می باشد که می تواند با ویژگی های که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم نظر شما را به خود جلب کند :

- گرافیک ۳ بعدی هیجان انگیز
- استفاده از افکت های صوتی بسیار زیبا
- گیم پلی ساده و اما درگیر کننده
- گرفتن سکه با پیروزی در مسابقات و خرید ماشین های بهتر
- ماموریت های چالشی
- و …

Admin بازدید : 12 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Forever Drive یک بازی مسابقه ای سرعتی می باشد که شما را به یک شهر سه بعدی که توسط خودتان ساخته شده است خواهد برد . این ویژگی که Track Editor نام دارد به شما قابلیت ویرایش و ساخت مسابقات مختلف را داده و تجربه ای که تا کنون نمونه ی آن را تجربه نکرده اید در اختیارتان قرار می دهد

ویژگی ها :
- آنلاک شدن خودروهای جدید با بالاتر رفتن سطح بازی
- سفارشی کردن خودرو ها با طیف وسیعی از ابزارهای قابل استفاده
- گرافیک زیبا و خیره کننده
- ۴ شیوه کنترل مختلف
- و …

Admin بازدید : 29 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی ای که در چند روز اخیر باعث انفجار Google Play شده است چیزی جز Ion Racer نمی باشد . یک بازی در سبک علمی تخیلی که شما را به قلب مسابقات غیر قابل توقف خواهد برد .فکر می کنید چقدر بتوانید در این مسابقات دوام بیاورید ؟

Admin بازدید : 12 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

پش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

یک بازی مسابقه ای ۳ بعدی با قابلیت انجام به صورت چند نفره و استفاده از گیم پلی بسیار هیجان انگیز که می تواند میزان ترشح آدرنالین را بالا ببرد !
اگر آماده ، هم اکنون بازی Raging Thunder 2 را که به صورت اچ دی عرضه شده است دانلود کنید . مسابقات این بازی در معابد قدیمی ،‌ سواحل گرمسیری ، کوه های پوشیده از برف و بسیاری دیگر از مناطق دیدنی در سراسر جهان برگزار خواهد شد .
ماشین های جدید خریده و با آپگرید کردن آنها به سرعت های بیشتری دست پیدا کنید .

 

ویژگی ها :
- گرافیک سه بعدی
- امکان انجام مسابقات مولتی پلیر با استفاده از اینترنت
- سرعت بالا
- کنترلر های کاربردی
- بهینه شده برای Xperia Play
- و …

Admin بازدید : 14 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Death Racing Pro یک بازی اتومبیل رانی  مسابقه ای سرعت بالا برای اندروید می باشد .
خودرو های خارق العاده را آنلاک کرده و با آنها با مسابقاتی که نهایت سرعت و مسافت تنها در آنجا یافت می شود رفته و پیروز شوید . لذت سرعت و قدرت و نیاز به سرعت و قدرت بیشتر را با این بازی ماشین سواری تجربه کنید .
از جاده ها ، پل ها و سواحل بسیار زیبایی که هنگام رانندگی آنها را می بینید لذت ببرد . این مسابقات در دو فصل بسیار زیبای پاییز و زمستان برگزار خواهند شد که قطعا بر زیبایی های آن خواهد افزود .

Admin بازدید : 9 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا برای انجام مسابقات پرسرعت اکشن در اندازه های میکرو آماده اید ؟
Paper Racer یک بازی اتومبیل سواری است که با گونه هایی که تا کنون تجربه کرده اید متفاوت بوده و همانگونه که از نامش پیداست ، قرار است به مسابقات کاغذی بروید !
همین حالا اتومبیل خود را با نقاشی کردن آن بسازید و به مسابقاتی که شبیه بازی های کودکانه است بروید . پس از ساخت اتومبیل های خود خواهید توانست آنها را توسط فیس بوک و توییتر با دوستان خود به اشتراک بگذارید . استفاده از موتور فیزیکی واقع گرایانه دراین بازی به شما حس خوبی خواهد داد .

Admin بازدید : 18 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Snuggle Truck یک بازی ماشین سواری بر پایه فیزیک می باشد . این بازی پس از محبوبیت که نسخه PC آن کسب نمود اکنون برای اندروید آماده گردیده است تا بتوانید از زیبایی های آن برای سرگرم شدن در اسمارت فون و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید بهره مند شوید .
حیوانات را پشت وانت خود سوار کرده و از پستی ها و بلندی هایی که در طول مسیر وجود دارد با احتیاط عبور کنید . توجه داشته باشید که می بایست در زمانی معین ، حیوانات را بدون اینکه از ماشین تان به بیرون پرتاب شود به انتهای مسیر برسانید .

Admin بازدید : 23 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

پارک کردن ماشین ، همیشه یکی از سخت ترین کارهای مربوط به رانندگی بوده و هست . حال اگر می خواهید از هیجان پارک کردن ماشین را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید ، حتما بازی Parking Challenge 3D را دانلود نمایید . این بازی برای شما ۴ خودرو با اندازه های مختلف را شبیه سازی می کند و وظیفه ی شما در آن ، پارک کردن اتومبیل ها در مکان های تعیین شده می باشد . اگر دنبال چالش بیشتری می گردید ، از حالت ۴×۴ استفاده کنید .

Admin بازدید : 11 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Drankenstein: Ridin’ Fresh بازی اندرویدی زیبایی است که با سبکی جدید آمده است تا شما را سرگرم کند . در این بازی جذاب می بایست سوار بر ماشین شده ، همانگونه که گانگستر ها بر روی اسب می نشینند و با راکت هایی که در دست دارید ، دشمنان را نابود ساخته و کسب درآمد کنید . این بازی را که از گرافیک قابل قبولی برخوردار است می توانید هم اکنون از آندرویددونی دانلود نمایید .

Admin بازدید : 120 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۳٫۴ و بالاتر

آیا به بازی های اتومبیل سواری کنترل از راه دور علاقه دارید ؟ به بازی های مدرن که همراه با موتورهای نیترو دار هستند چه طور ؟

Mini Motor Racing نام بازی زیبایی است که از آمیختن دو نوع ذکر شده در بالا ساخته شده است و هم اکنون می توانید از آن در اندرویدتان لذت ببرید . از ویژگی های بسیار مهم این بازی امکان انجام آن به صورت همزمان تا ۴ نفر از دوستانتان با استفاده از WiFi می باشد که قطعا هیجان ایین بازی را دو چندان خواهد نمود .

Admin بازدید : 17 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به بازی های سرعتی فرمول ۱ علاقه مندید حتما بازی Formula Micro GP را که در سبک بازی های خاطره انگیز قدیمی است تجربه کنید و جایزه بزرگی را که برای فرد پیروز انتخاب شده است برنده شوید . لباس مخصوص را بر تن کرده و سوار ماشین پرسرعت خود شوید ، جام در انتظار شماست . در این بازی ۸ تیم مختلف برای انتخاب قرار داده شده است که می توانید با برگزیدن هر یک مسابقات خود را شروع کنید .

Admin بازدید : 13 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Time to Rock یک بازی اتومبیل سواری است اما با سایر بازی های هم رده خود یک تفاوت اساسی دارد و آن هم جنگی است که بین مسابقه دهندگان برقرار می باشد . بر خلاف سایر بازی ها که شما را به بازی جوانمردانه دعوت می کنند در این بازی می بایست با قدرت هر چه تمام تر نسبت به از بین بردن رقیبان اقدام کنید و همه ی آنها را از گود خارج سازید !

Time to Rock که به تازگی شاهد انتشار اولین نسخه خود بوده است دارای آپشن های متفاوتی است که می توانید با رفتن به منوی تنظیمات ، آنها را مطابق میل خود سفارشی سازی کنید .

Admin بازدید : 23 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Red Bull AR Reloaded یک بازی ماشین سواری زیبا و قدرتمند با طراحی خارق العاده می باشد که برای اندروید طراحی گردیده است . سوار اتومبیل شده و مهارت رانندگی خود را بهبود بخشید ! شما می توانید در این بازی حتی مسابقات را نیز طراحی کرده و آنها را با دوستانتان در فیس بوک به انتشار بگذارید . در این بازی مبنای پیروزی بر زمان می باشد و رسیدن به بهترین زمان برای پایان رساندن مسابقه شما را پیروز خواهد کرد . استفاده از افکت های سینمایی باعث شده است گرافیک این بازی به طور خارق العاده ای بهبودی یافته و حس خوبی را در شما به وجود آورد .

Admin بازدید : 16 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Tiny Little Racing یک بازی بسیار جالب و سرگرم کننده است که می توان آن را شبیه به سبک بازی قدیمی Rock and Roll دانست . گرافیک جذاب و گیم پلی هیجان انگیز از جمله ویژگی های این بازی به شمار می آیند .

ویژگی ها :
۱۸ مرحله مختلف همراه با ۸ اتومبیل
مراحل بر پایه زمان
نمایش از بالا

Admin بازدید : 8 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۱ و بالاتر

خود را برای رفتن به دنیای Frisbee آماده سازید ‍! یک بازی سرعتی با گرافیک اچ دی و ۳ بعدی
برای اگر می خواهید با سرعت های سرسام آور پرش بزنید و هیجان را با تک تک ذرات وجودتان احساس کنید کافیست بازی Frisbee(R) Forever تجربه کنید . در پارک های کالیفرنیا پیچ و تاب بخورید ، از کوه های غرب وحشی بالا رفته و بر روی امواجی که پر است از دزدان دریایی موج سواری کنید .

Admin بازدید : 41 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Speedx 3D یک بازی بسیار جالب سه بعدی می باشد که در نمایشگرهای سه بعدی نیز جذابیت آن دو چندان می شود . همچنین Speedx 3D دارای یک گرافیک سه بعدی می باشد که با یک گیم پلی ساده و چالش برانگیز همراه شده است . شما در این بازی خود سرعت هستید و باید مسیرهایی را که برای شما در نظر گرفته شود با یک جهت یابی درست پشت سر بگذارید . بازی دارای مسیرهای متنوع می باشد که رنگ های زمینه مسیر هم خود باعث گمراهی شما خواهند شد و کار را بسیار سخت می کنند. پش باید با دقت بسیار زیاد همراه با یک سرعت عمل مناسب به مقصد برسید .

Admin بازدید : 12 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

این بار برای شما دوستان عزیز و همراهان همیشگی سایت اندرویددونی – پایگاه تخصصی نرم افزارها و بازی های اندروید یک بازی بسیار جذاب را آماده نموده ایم . Reckless Racing 2 یک بازی با گرافیک مناسب و خوب در سبک اتومبیل رانی می باشد . بازی سرعت عمل و دقت بسیار زیادی را می طلبد و همین امر اگر با گیم پلی و انیمیشن های جذاب و متنوع بازی ترکیب شود باعث می شود بازی سراسر هیجانی را تجربه کنید . در بازی ۱۸ اتومبیل با جزئیات بسیار کامل همراه با ۲۴ مسیر متنوع گنجانده شده است و برای تنوع بیشتر ۱۱ شخصیت هم به بازی اضافه شده است . برای راحتی شما ۵ حالت کنترل برای گیم پلی با قابلیت تنظیم موقعیت دکمه ها قرار داده شده است . پس دیگر منتظر نمانید و وارد میدان مسابقه شوید

Admin بازدید : 16 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

این بار باز هم با یک بازی زیبا در سبک ماشین ها جنگی در خدمت شما هستیم .Road Warrior: Top Racing Game یک بازی بسیار جذاب و گرافیکی می باشد که در آیفون و آیپد بیش از ۳ میلیون طرفدار و بازیکنان دارد و این بار نوبت اندروید رسیده تا ویژگی های این بازی بر همه اثبات شود . شما باید ماشین مناسب خود را انتخاب کنید و با اسلحه های نصب شده بر روی ماشین خود به جنگ دشمنان بروید . گزینه های متعددی برای انتخاب دارید می توانید از بین انواع ماشین های سواری ،ماشین های مسابقه و یا کامیون های عظیم ماشین مورد علاقه خود را برگزینید .همچنین می توانید خودروی خود را با جمع اوری آمتیازات به انواع سلاح ها مجهز کنید و یا حتی میتوانید مقدار نیترو را برای آن افزایش دهید .

Admin بازدید : 16 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

CrazyKartOON 1.2 یک بازی جذاب در سبک کارتینگ می باشد که ما را یاد بازی فانتزی کراش می اندازد . این بازی دارای گرافیک سه بعدی و جذاب هست که با صدا گذاری مناسب همراه شده است . شما باید با حداکثر سرعت در جاده برانید البته در این مسیر تنها نیستید چون در یک مسابقه ای شرکت کرده اید که به نوعی یک مبارزه هم می باشد و اگر دیر بجنبید ممکن هدف موشک رقیبان قرار بگیرید . البته با آیتم هایی که در مسیر دریافت می کنید خودتان نیز به انواع سلاح ها مجهز خواهید شد و بدین ترتیب می توانید دشمن را با هدف قرار دادن عقب بیندازید . در این بازی می توانید از بین شخصیت ها انتخاب خودتان را داشته باشید و یک به یک مسیر ها را فتح کنید که البته هر کدام درای درجه دشواری متفاوت می باشند

Admin بازدید : 21 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز اندروید : ۲٫۱ و بالاتر

رالی فانتزی و قهرمانی در مسابقات را با Link 237 Racer تجربه کنید . دارای ۱۸ نقشه در ۳ تور برزیل . دارای ۵ شخصیت مختلف ، استفاده از توربو و ترمز دستی ؛ دارای ۱۹ مدال افتخار و تعدادی والپیپیر که از جذابیت های بازی میباشد . بازی به ۲ صورت آفلاین و آنلاین میباشد. همچنین میتوان به گرافیک بسیار خوب بازی اشاره کرد که این ویژگی باعث جذب کابران بسیاری شده است . حال این بازی به صورت کاملا رایگان برای شما عزیزان آماده دانلود میباشد . از بازی لذت ببرید .

Admin بازدید : 14 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

یک بازی اتومبیل رانی پر برخورد …

در این بازی شما شاهد بزرگترین و پر خطرترین انفجارها خواهید بود . شما باید سعی کنید تا در حد ممکن از برخوردها جلوگیری کنید و ترافیک را هدایت کنید . بازی Trafiic Panic یک بازی با گرافیک سه بعدی و اعتیادآور است که با انفجارهای بزرگ شما را هیجان زده خواهد کرد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 634
  • بازدید کلی : 4,860