loading...
اندرویددونی|مرجع نرم افزار|بازی|تم
Admin بازدید : 38 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

ATTENTION!!!
LOW SECURITY

YOUR USERNAME:
androiddooni

YOUR PASSWORD:
09368278404

PLEASE CHANGE YOUR PASSCODE IMMEDIATELY

Admin بازدید : 16 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (1)

با سابقه کاری محدوده شهرک غرب فروشگاه نمایندگی برند پوشاک مدیر مجرب خانم و آقا
اطلاعات تماس آگهی

  • تلفن تماس: ۰۹۰۱۹۷۴۳۰۳۲

 

استخدام و کاریابی

Admin بازدید : 154 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

GUN BROS یک بازی بسیار جذاب اکشن می باشد که امروز بر روی سایت اندرویدها برای شما دوست داران عزیز اندرویدها قرار گرفته است . گیم پلی بازی فوق العاده است و نیاز به تعریف ندارن و کنتر و سرعت آن هم مناسب است . در سراسر بازی صدای شلیک خواهید شوید . باید استراحت را کنار بگذارید و بی وقفه به همه جهات شلیک کنید . GUN BROS  دارای گرافیک بسیار بالا و به صورت سه بعدی می باشد . همه سلاح ها از سبک تا سنگین و انواع مواد منفجره در اختیار شما قرار دارند تا خودی نشان دهید . پس دیگر منتظر نمانید و به همراه این برادران جنگجو وارد میدان نبرد شوید

Admin بازدید : 21 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

جنگ های کهکشانی یک بازی استراتژیک و یا دفاع از مقر می باشد که با گرافیک عالی و نقشه های بسیار بزرگ می باشد که امروز بر روی سایت اندرویدها قرار گرفته است . بازی دارای گرافیک بسیار بالا می باشد و جلوه سمعی و بصری بازی بسیار عالی می باشند . Galaxy Wars Tower Defense از رزولوشن های ۱۳۸۰×۹۰۰ و ۱۹۸۰×۱۲۰۰ و گرافیک HD پشتیبانی می کند و بنابراین برای تبلت ها هم مناسب می باشد . بازی دارای ۱۲ نقشه متفاوت می باشد که داری سه درجه سختی هستند و همچنین دارای ۸ برج متفاوت با قابلیت ارتقا سطح می باشد . قابلیت زوم کردن در بازی وجود دارد و همچنین می توانید آن را در حالت های مختلف همچون کلاسیک و… بازی کنید

Admin بازدید : 49 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Galaxy Striker 2012 یک بازی بسیار جذاب در سبک جنگی می باشد که دقت و سرعت عمل بسیار زیادی را می طلبد . داستان بازی از آن جا شروع می شود که در سال ۲۰۲۵ یک جنگ داخلی در منظومه شمسی رخ داده است و بیگانگان طی یک عملیات تروریستی قصد دارند کره زمین را نابود کنند . چشم مردم همه زمین به سه نوع هواپیمای جنگنده  با سلاح های پیشرفته دوخته شده است تا برای مبارزه از باند فرود بزخیزند و دشمن را نابود کنند . و شما هم باید با کنترل این هواپیما ها به جنگ دشمن بروید

Admin بازدید : 39 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Monster Shooter یک بازی جذاب و متفاوت با سبکی جدید در بازی های اکشن است . شما باید در نقش یک هیولا و با اسلحه های متفاوت همه دشمنان خود را از میان بردارید . گیم پلی بازی بسیار روان یا سریع و دوست داشتنی است و جلوه های سمعی بصری بسیار جذاب و متنوع عمل می کنند. در این بازی سلاح های متنوعی همچون انواع shotgun ، پلاسما ، راکت انداز ، نارنجک و… را در اختیار دارید و باید برای نبردی سنگین آماده باشید چون دشمنان از همه جهات به شما حمله ور می شوند بنابراین باید سرعت عمل بالایی داشته باشید همچینی محیط های مختلفی در بازی وجود دارد که با طی کردن مراحل به آن ها دست پیدا خواهید کرد.

Admin بازدید : 38 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱٫۰ و بالاتر

دربازی BIG TIME GANGSTA باند خود را از آدمهای جان سخت ، خلافکار ، تحت تعقیب و خطرناک گذشته بسازید .با خرید و فروش مواد ، سرقت ، آدم کشی کسب در آمدتان را زیاد کنید تا بوسیله ی آن  گروه گنگستریتان را بزرگ کنید ، گروه را به سلاح های مختلف مجهزکنید تا در این محله ها و خیابان های پر از خطر و گنگستر زنده بمانید . حال این بازی به همراه دیتا برای شما عزیزان آماده دانلود میباشد .

 

Admin بازدید : 42 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

انواع مهمات ، سلاح ها و یک ارتش در اختیار شما قرار می گیرد !! ایا توانایی رهبری آن را دارید ؟ AREL WARS بازی ای است که این اختیارات را به شما می دهد . این بازی یک بازی استراتژیک جنگی می باشد و نسبت به حجم خود دارای گرافیک و گیم پلی مناسبی می باشد . در این بازی شما باید بتوانید با مدیریت صحیح خود و با توجه به نیاز های جنگ پیش رو ، ارتش خود را به میدان نبرد اعزام کنید ، تاکتیک مناسب را به کار گیرید و نیاز های آن ها را برطرف کنید تا بتوانید مقر دشمن خود را نابود سازید و پیروز جنگ شوید . AREL WARS دارای جلو های سمعی و بصری مناسبی می باشد و در طول بازی سطوح و حالت های مختلف با درجه ی سختی متفاوت را در ۸ نقشه جنگ تجربه خواهید کرد .

Admin بازدید : 24 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

Virtual City Playground456789123

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Virtual City Playground شهر رویایی خود را بسازید . وظیفه شما در این بازی این است تا با ساخت ساختمان های لوکس و شیک شهر خود را زیباتر کنید . اگر می خواهید که یک شهردار خوب باشید ، حتما این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود تجربه کنید . با راه اندازی سیستم حمل و نقل ، پارک ها ، سینماها ، استادیوم و … شهر خود را به یک شهر رویایی تبدیل کنید . لازم به ذکر است که بیش از ۱۰۰ دستاورد در این بازی وجود دارد .

ویژگی های اصلی:

وجود بیش از ۱۶۵ ساختمان

ساخت و ساز ساختمان ها

به چالش کشاندن دوستان

به روز رسانی مرتب

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات

بهینه سازی بازی

زیباسازی شهر

Admin بازدید : 20 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

Nova-Defense 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 آیا برای دفع تهاجم دشمنان آماده هستید ؟ آیا دوست دارید تا از سرزمین خود دفاع کنید ؟ تمامی این ها در بازی Nova Defence پدیدار می شوند . در ابتدا بایستی با ارتقا برج ها ، دشمنان را نابود کنید . بدون شک مبارزه در سیارات مستعمره ، بیابان ها و جنگل ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود . فرماندهی نیروهای خود را بر عهده گرفته و مهارت خود را به دشمن نشان دهید . لازم به ذکر است که بیش از ۵۰ دستاورد در این بازی داشته که قادر خواهید بود آن ها را از آن خود کنید .

ویژگی های اصلی:

وجود بیش از ۵۰ دشمن مختلف

نمایش مهارت های تخصصی

به چالش کشاندن دوستان

امکان ارتقا برج ها

 

تغییرات نسخه اخیر:

بارگذاری سریع تر بازی

رفع برخی اشکالات

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 617
  • بازدید کلی : 4,843